Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice, de la primirea coletului. In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani, schimbarea cu un alt produs sau returnarea contravalorii sub forma de voucher. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata, produsul inlocuit sau returnarea contravalorii sub forma de voucher, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie. 

Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului. Noi îți vom returna doar contravaloarea produsului, nu și costurile de transport, CHELTUIELILE DE RETUR VOR FI SUPORTATE DE CĂTRE TINE. NU ne trimite colete "cu plata la livare" – firma de curierat nu are posibilitatea tehnică de a primi un astfel de colet și acesta va fi returnat la adresa de unde a fost ridicat, fiind plătite taxele de transport TUR - RETUR. Primim doar colete pentru schimb de produse sau retur a caror plata de transport a fost efectuata de expeditor (client). 

In cazul in care se opteaza pentru:
•    Inlocuirea cu un alt produs, acesta va fi expediat in cel mai scurt timp posibil urmand sa fiti contactat de unul dintre colegii nostri pentru comunicarea statusului noii livrari.
•    Rambursarea contravalorii produsului, aceasta va fi facuta in termen de 1-2 zile de la receptionarea produselor returnate.
•    Returnarea contravalorii sub forma de voucher, pe care il puteti folosi intr-o viitoare comanda, aceasta va fi facuta in termen de maxim 5 zile de la receptionarea coletului cu produsele returnate.

La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate, insotite de factura de achizitie.

Nu se admit la retur: 
•    Produse care prezinta urme de uzura.
•    Produse care au fost testate sau utilizate.
•    Produse care au fost deteriorate de catre client.
•   Produsele care nu contin în coletul pentru retur, originalul sau copia dovezii de cumpărare (factură)

Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de utilizare si nu ne permite re-comercializarea lui ne rezervam dreptul de a refuza produsul. 

PROCEDEUL DE RETURNARE AL PRODUSELOR 

•    Asigurati-va ca produsul corespunde intocmai conditiilor de mai sus.
•    Contactati serviciul Relatii Clienti in scris, prin email la adresa: office@sparkadvertising.ro
•    Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului. Produsele care ajung retur in forma necorespunzatoare datorata ambalarii defectuoase nu vor putea beneficia de garantia returnarii.

Expediati coletul la adresa: SC LKHCS SRL  - Comuna Cetariu, sat Cetariu nr. 414., 417165 judetul Bihor, prin orice serviciu de curierat rapid. Nu se accepta la retur colete cu plata ramburs.

Dupa receptionarea coletului veti fi contactat(a) de un membru al departamentului Relatii Clienti care se va ocupa de returul produsului dumneavoastra.

Daca produsul (produsele) nu respecta intocmai conditiile mentionate mai sus compania noastra isi rezerva dreptul de a nu accepta returul produselor. Contravaloarea transportului tur-retur cade in sarcina clientului.

Ne rezervam dreptul de a nu onora comenzile realizate de persoane care au efectuat mai mult de 3 retururi in ultimele 12 luni ale anului in curs.

Contact: LKHCS s.r.l.

© by SparkAdvertising  / lkhcs s.r.l.| Theme by wix